کاربر گرامی! شما به دلیل داشتن دسترسی مورد نیاز می توانید این خبر را ویرایش نمایید.

ویرایش
عمومی
1400/10/26 15:51
مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو خبر داد:

استقرار میز ارتباطات مردمی در ساختمان وزارت نیرو/ تکریم ارباب رجوع هدف متعالی این وزارتخانه است

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و رفع موانع حضور مردم به ساختمان وزارت نیرو، فضای فیزیکی مناسبی جهت استقرار میز ارتباطات مردمی حضوری و همچنین  ارایه خدمات الکترونیکی در ستاد این وزارتخانه برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مریم کارگرنجفی" افزود: نمایندگانی از شرکت‌های مادرتخصصی، معاونت منابع انسانی و امور ایثارگران در این محل برای پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مراجعه کنندگان حضور دارند و ضمن دریافت نامه‌ها، راهنمایی‌های لازم را به آنها ارایه می‌دهند.
وی تصریح کرد: به استناد بند ۲ ماده (۱۸) و در اجرای ماده (۱۷) تصویب‌نامه شورای عالی اداری با عنوان “حقوق شهروندی در نظام اداری” و به منظورارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایتمندی آنان از عملکرد دستگاه‌های اجرایی، آن دسته از دستگاه‌های اجرایی (اعم از ملی و استانی) که به مردم خدمات ارایه می‌دهند، موظف هستند به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع، نسبت به استقرار میز ارتباطات مردمی در قالب "حضوری" و "الکترونیکی" اقدام کنند که در این راستا وزارت نیرو اقدامات مهمی انجام داده است.
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو ادامه داد: در این محل، تمامی خدمات ارائه شده در میز ارتباطات مردمی الکترونیکی و حضوری شامل مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سئوالات متداول، مدت زمان انجام خدمت، هزینه‌های مورد نیاز برای دریافت خدمت، رویه ارایه شکایت و پیگیری و مسئول اصلی ارایه خدمت به طور شفاف به مردم ارایه می‌شود.
وی اظهارکرد: وزارت نیرو از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کشور است که چشم انداز آن خدمات‌رسانی آب و برق به طور شبانه‌روزی به مردم در سراسر کشور بوده و هدف متعالی خدمت رسانی، تکریم ارباب رجوع است.
  • خبرنگار:حسن دهقاني
  • منتشر کننده:حمید ثریانی/ سردبیر