بهگزارش پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)، این نشست روز گذشته با حضور مدیر کل، معاون و روسای گروههای روابطعمومی وزارت نیرو، مدیران روابط عمومی شرکتهای مادرتخصصی و ۱۳۴ نفر از مدیران روابط عمومی شرکتهای آب و برق سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
این نشست با توجه به شرایط کنونی کشور به دلیل شیوع کرونا و رعایت موارد بهداشتی برای نخستین بار در سطح روابط عمومیها به صورت غیرحضوری و برخط برنامهریزی و اجرا شد که تجربه موفقی برای ادامه این روش در جهت ارتباط بیشتر و گفتوگوی روابط عمومیها در اقصی نقاط کشور به حساب میآید.
در این نشست، صدیقه ببران مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت نیرو گفت: طی ۶ ماهه دوم سال گذشته فعالیت خوبی در زمینه پویش #هرهفته_الف_ب_ایران از تمامی شرکتهای آب و برق کشور شاهد بودیم و انتظار میرود همین روند امسال نیز در پویش جدید وزارت نیرو با قوت و جدیت بیشتر ادامه یابد.
وی، به هدفگذاری جدید پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، با تکیه بر دو مقوله ساخت و سازها و ساز و کارها، اشاره کرد و افزود: لازم است امسال در اجرای این پویش در سطح تمامی استانهای کشور هر دو جنبه مورد اشاره و تاکید قرار گرفته و از تمامی ظرفیتها و ابزارهای رسانهای اعم از تصویری، آنلاین و فضای مجازی برای خبررسانی به مردم حداکثر استفاده صورت گیرد.
ببران در ادامه با اشاره به برنامهریزیهای سالانه روابطعمومیها برای سال جدید گفت: توجه به جلب مشارکت مردمی و گروههای مرجع، تحول در تولید محتوای خبری نوین و فرآیندمحور، استفاده موثر از فضای مجازی و توجه به تبلیغات محیطی مواردی است که ضرورت دارد در این برنامهریزیها لحاظ شود.