کاربر گرامی! شما به دلیل داشتن دسترسی مورد نیاز می توانید این خبر را ویرایش نمایید.

ویرایش
آب
1398/12/04 15:05

ارائه غیرحضوری تمامی خدمات به مشترکان توزیع برق در تهران

مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می‌توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را بدون نیاز به مراجعه به مناطق برق و به شکل غیرحضوری، دریافت کنند.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: با توجه به زیرساخت‌های طراحی شده در راستای اهداف دولت الکترونیک و تکریم مشترکان و به منظور کاهش نیاز به مراجعه حضوری به مناطق 22 گانه برق، مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ قادر هستند خدمات مورد نیاز خود را اعم از دریافت ریز اطلاعات قبض برق مصرفی، تغییر نام اشتراک، جابجایی یا اصلاح لوازم اندازه گیری، تغییر قدرت انشعاب، خریداری انشعاب جدید وآزمایش کنتور، به شکل غیرحضوری، دریافت کنند.
حسین صبوری افزود: مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می‌توانند از طریق تماس با مرکز جامع خدمات غیرحضوری با شماره تلفن چهار رقمی 1521، درگاه اینترنتی این شرکت، نصب و استفاده از نرم افزار همراه برق تهران و یا تماس با سامانه فوریت‌های برق با شماره 121 به شکل شبانه‌روزی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی ادامه داد: همچنین مشترکان قادر هستند شکایات خود را در خصوص تخلفات و یا قصور احتمالی در رسیدگی به درخواست‌های اداری، به شماره تلفن 85121  اعلام یا پیگیری کنند.
  • خبرنگار:محمدعلی منصوری
  • منتشر کننده:حمید ثریانی/ دبیر خبر