بخش برق
1397/04/20 07:42:06
راه‌اندازی ميز خدمت الكترونيكي و حضوري در توزيع نيروي برق شمال استان كرمان
ميز خدمت الكترونيكي و حضوري به‌منظور دستيابي آسان و سريع خدمات قابل ارايه به مشترکان در شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان آغاز به‌کار کرد.
به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، در اجراي بخشنامه دولت در خصوص ارائه خدمات يكپارچه و بدون مراجعات زايد و قابل رهگيري و تسريع در انجام امور ارباب رجوع و جلوگيري از سرگرداني مردم در سازمان‌هاي اداري شركت توزيع نيروي برق شمال استان همزمان با استقرار ميز خدمت حضوري در ادارات خدمات مشتركين واحدهاي شركت و ارائه اين خدمات از طريق دفاتر پيشخوان دولت نسبت به توسعه خدمات قابل ارائه به مردم از طريق سايت اينترنتي تحت عنوان ميز خدمت الكترونيكي اقدام کرد .
معاون منابع انساني شركت توزيع نيروي برق شمال استان كرمان هدف از راه‌اندازي ميز خدمت را اجراي سياست‌ها و برنامه‌هاي دولت در راستاي تكريم ارباب‌رجوع، تسريع در كارها و راهنمايي مراجعان عنوان كرد و اظهار داشت: ارائه‌ اطلاعات و راهنمايي‌هاي لازم به ارباب رجوع، ارائه‌ خدمات در تمامي روزهاي كاري و در طول ساعات اداري به‌طور پيوسته و آغاز اجراي جريان و گردش كار در واحدهاي داخلي شركت توزيع برق شمال استان كرمان  از مهمترين اهداف راه اندازي ميز خدمت در اين شركت است.
رضا قطب الديني، معاون منابع انساني در مراسم رسمي آغاز به كار ميزخدمت الكترونيكي كه با حضور همكاران پاسخگويي خدمات مشتركين و مسئولان پاسخگويي در محل سالن كنفرانس برگزار شد، با اشاره به سند استراتژيك شركت گفت: ميز خدمت با هدف پاسخگويي، پيگيري و انجام  تمامي درخواست هاي مردمي راه اندازي و از اين پس مراجعين قادر خواهند بود خدمات مطلوب دريافت نمايند و درگير بوروكراسي هاي اداري نشوند.
اين شركت طبق اهداف استراتژيك تدوين شده قصد دارد با بهره مندي از نرم افزارهاي گوشي هاي  هوشمند، وب سايت و تلفن ثابت، مراجعات حضوري مردم را به 5 درصد در افق سال 1404 برساند .

  • خبرنگار: فاطمه غلامی
  • منتشر کننده: امیر جعفری آزاد/ سردبیر