بخش آب و فاضلاب
1396/05/21 14:20:31
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:
قطعی آب به علت کمبود نداشتیم/تکریم مردم با گسترش ارائه خدمات غیر حضوری
با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات، ارائه مستمر و مداوم آب سالم و دفع بهداشتی فاضلاب هدف اصلی ما است که تاکنون بدون وقفه و با کمترین مشکلات به انجام رسیده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: با وجود محدودیت منابع در استان هیچ گونه قطعی به علت کمبود آب در قم نداشتیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، دکتر "علی جان صادق پور" در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم که با حضور بازرسان ارزیابی عملکرد استانداری قم برگزار شد با اشاره به اقدامات گسترده شرکت آب و فاضلاب استان قم در راستای افزایش رضایتمندی مردم اظهار داشت: با وجود محدودیت منابع استان هیچ‌گونه قطعی به علت کمبود آب در قم نداشتیم.

وی کنترل دائم و مستمر کیفی آب قم را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: به منظور اطمینان از سلامت آب روزانه آزمون‌های فیزیکی، شیمایی، میکربی، بیولوژی و کلر سنجی بر روی آب قم انجام می‌شود و تاکنون موردی در خصوص آلودگی آب در قم نداشته‌ایم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به فرایندهای تأمین، انتقال، توزیع آب، فروش انشعاب و دریافت آب‌بها ابراز داشت: با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات، ارائه مستمر و مداوم آب سالم و دفع بهداشتی فاضلاب هدف اصلی ما است که تاکنون بدون وقفه و با کمترین مشکلات به انجام رسیده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تکریم ارباب‌رجوع و کاهش مراجعات حضوری مردم یادآور شد: در این راستا درگاه‌های مختلفی برای ارائه خدمات به مردم راه‌اندازی کردیم که در کمترین زمان، بدون مراجعه حضوری خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.
دکتر صادق پور سامانه 122، سایت اینترنتی و دفاتر پیشخوان دولت را از جمله درگاه های ارائه خدمات آب و فاضلاب اعلام و تاکید کرد: روزانه بیش از 700 تماس فوریتی و غیر فوریتی با مرکز تلفنی 122 قم برقرار می‌شود که به مقدار قابل توجهی از حجم مراجعات حضوری کاسته است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 80 درصد خدمات شرکت از طریق سایت شرکت به نشانی  www.abfa-qom.com قابل ارائه به مردم است و نیاز به مراجعه مستقیم و حضوری ندارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب توسط دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: همواره این دفاتر را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و با احصا نقاط ضعف و قوت آن‌ها تلاش می‌کنیم خدمات آبفا هر چه بهتر و سریع‌تر به مردم ارائه شود.
وی با اشاره به تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز برای تکریم ارباب‌رجوع گفت: زیرساخت‌های مهندسی از جمله اجرای شبکه‌های آب و فاضلاب، ساخت تصفیه‌خانه، نشت یابی آنلاین، احداث مرکز کنترل کیفیت آب و فاضلاب، تجهیز چاه‌های داخل شهر، راه‌اندازی منطقه جدید ارائه خدمات در پردیسان، 5 هزار نفر آموزش به کارکنان، توسعه نظام پیشنهاد‌ها، بازنگری در ساختار شرکت و... از جمله اقداماتی است که در این زمینه به انجام رسیده است.
صادق پور در ادامه از پرداخت مطالبات پیمانکاران اجرایی و خدمات آبفا خبر داد و ابراز داشت: تکریم پیمانکاران نیز در نهایت به ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایتمندی مردم منجر خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به تمهیدات در نظرگرفته شده برای افزایش رضایتمندی مردم از خدمات آبفا خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم همواره بخش‌های مختلف شرکت مورد بازرسی قرار می‌گیرد و نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌شود.
پایان خبر/

  • خبرنگار: مهدي جعفري
  • سردبیر: امیر جعفری آزاد