بخش آب و فاضلاب
1391/07/25 13:40:00
در راستای تحقق دولت الکترونیک صورت گرفت؛
واگذاری خدمات امور مشترکان آبفای استان تهران به دفاتر پیش‌خوان دولت
با واگذاری خدمات حوزه امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب، به جای حدود 80 حوزه امور مشترکان که در سطح تهران وجود دارد، با وجود 1300 دفتر پیش‌خوان هم سرعت و هم کیفیت ارایه خدمات به شهروندان بهتر خواهد شد.

تمامی خدمات حوزه امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران به دفاتر پیش‌خوان خدمات دولت واگذار شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو (پاون)، مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان تهران امروز (سه شنبه) در آیین واگذاری خدمات حوزه امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران به دفاتر پیش‌خوان خدمات دولت، گفت: واگذاری خدمات از سوی سازمان‌ها به صورت کامل به‌ سادگی امکان‌پذیر نیست بلکه نیاز به زیرساخت دارد.
مهندس "محمد پرورش" ادامه داد: شركت آب و فاضلاب استان تهران از یک سال و نیم پیش همه نرم‌افزارها را عوض كرده و ارتقا داده است و در زمان كنوني، زیرساخت 22 خدمت برای واگذاری آماده شده است که به صورت برخط (آن‌لاین) در دفاتر پیش‌خوان دولت ارایه خواهد شد. 
وی افزود: آبفای استان تهران جزو معدود دستگاه‌هایی است که بیشترین میزان خدمات را به دفاتر پیش‌خوان دولت واگذار کرده و فاز نخست کار ما در حوزه پذیرش مشترک است و فاز بعدی ما این خواهد بود که قسمتی از کارهای اجرایی را بر اساس گروه‌بندی که به کانون دفاتر پیش‌خوان اعلام می‌کنیم، واگذار کنیم.
وی درخصوص اهداف واگذاری خدمات به 1300 دفاتر پیش‌خوان در سطح استان تهران، گفت: سرعت و کیفیت، نخستین شاخصه‌ای است که با خدمات‌رسانی این دفاتر حاصل می‌شود.
وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده، امیدواریم بتوانیم در آینده یک سری از کارهای اجرایی شرکت را به این دفاتر واگذار کنیم.
وی با بیان آنکه در دو سه ماه آینده، دفاتر پیش‌خوان تمامی خدمات حوزه مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران را ارایه خواهد داد، اظهار داشت: به این ترتیب به جای حدود 80 حوزه امور مشترکان که در سطح تهران وجود دارد، با وجود 1300 دفتر پیش‌خوان هم سرعت و هم کیفیت ارایه خدمات به شهروندان بهتر خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد: تا چند ماه آینده تمامی خدمات مشترکان به این دفتر واگذار شود و نیازی به حضور مشترکان در آب و فاضلاب نباشد.

  • خبرنگار: غزاله نایینیان
  • منتشر کننده: fallah